dimarts, 12 de febrer del 2013

Guspira, espai creatiu on es crea des de làmpades de filferro, mobiliari recuperat, interiorisme.

Els records de quan era joveneta van lligats als treballs amb les mans de la meva família i als meus, en aquells temps en que els nens, per fortuna per a mi, ajudàvem a casa.
Ja de més gran, quan en principi la vida ja està destinada a no canviar, la fortuna en va portar a un racó amb vistes a Montserrat, on uns personatges de conte em van recordar i ensenyar altre cop, el camí de les meves mans.

Ara començo un nou treball artesanal on es conjuga amb un món interior delirós d'expressió.
  • angeletes
  • làmpades amb filferro de sostre, sobretaula, de peu
  • mobiliari recuperat i tunejat
  • decoració d'espais
  • i objectes varis...
omplen de nou el meu món i, espero, que el teu també.



angeleta de filferro amb paper de seda 15x30




  


1 comentari: